2013. október 5., szombat

A feketebors esszenciális olajról

A csontomig hatolt a hideg ma, nem is a hideg, inkább a fagyos szél.
Hazaérve az illóolajas piros dobozomtól kértem segítséget. Melegre, nagyon nagy melegre volt szükségem.
A feketebors (PIPER NIGRUM) esszenciális olajra esett a választásom. Tudtam, hogy serkenti a vérkeringést.
De arra nem gondoltam, hogy ennyire. 1 cseppnyi dōTERRA feketebors illóolajat kentem a tarkóm alá. Szó szerint azonnal felmelegedtem és erőre is kaptam.
És ki is találtam a hidegűző olajkeverékemet a hideg téli estékre. Ez lakik majd benne: feketebors, vadnarancs és grapefruit esszenciális olajak. S én bizony használni fogom, mielőtt kilépek a szélbe. S én bizony nem fogok megfázni.

Meleg öleléssel,
Kriszta






És hogy mire jó a feketebors esszenciális olaj:

- serkenti a vérkeringést
- élénkíti a szervezetünket
- serkenti az emésztést és az étvágyat
- fertőtlenítő
- lázcsillapító
- eloszlatja a bélgázt
- izomgörcs oldó
- fájdalomcsillapító

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése