2013. október 27., vasárnap

Az esszenciális vetiver

Rég vártam egy olajra, a vetiverre. Dackorszakban levő gyereket idéző mivoltom meglepett egy picit, de engedtem magamnak.
Aztán megjött az olaj. 
A ház előtt ülve a lépcsőn, markomban tartva arra gondoltam, hogy vajon mitől kell nekem ennyire? 
Nem először történik meg velem, hogy az illat győz, a hatás másodlagos.

Lássuk, mire jó a vetiver olaja
A vetivert a nyugalom olajának minősítik Burmában és Shri Lankán, ahol őshonos fűféle.
Olaja füstös, mély, sötétzöld, földillatú. Valami ősi, megfoghatatlan úgy illatban, mint anyagban és színben. 
Nyugtat, nem tompít, hanem utat mutat önmagunk fele.
Elűzi a dühöt, a pattanó megoldásvágyat, a dolgok siettetését megállítja. Mindent megállít, majd magad fele fordít. 
Csendet hoz, olyat, melyben megtalálod a megoldásokat vagy épp az ép továbblépés képeit. Mindezt én éreztem egy élethelyzetben, ahogy elkezdtem bőrömre cseppenteni a vetiver olaját.


                                                                                                                   A vetiver hatásai:

- serkenti a vérkeringést
- izomgörcsoldó, fellazítja a merev izmokat
- szerelmi vágykeltő
- természetes nyugtató, de egyben serkentő is, kiegyensúlyozó
- oldja a szorongást
- egyensúlyba hozza a faggyúmirigyek termelődését

Amerikai adatok szerint a hiperaktív gyerekek és felnőttek nagy segítsége ez az olaj. Erről később írunk bővebben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése