2014. január 15., szerda

Elevation olajkeverék - dōTERRA®

Akasszuk a szögre az Elvárások Subáját! 

Három szabad órával rendelkeztem, és nagyon sok feladattal.
Ahogy belegondoltam a részletekbe, magától nőtt a tennivalók sora s ezzel egyenes arányban bennem a feszültség. 
Mi is a baj? Ez járt a fejemben… Hogy főzni kell, elrakni a ruhákat, hogy a nyuszikat is meglátogathatnánk a Lánykánkkal, annyira várja már. És a kutyákkal is jó lenne játszani egyet. És a ma délutáni feladatalapot is össze kell állítani. Hogy…

Még időben álltam meg. Ölembe vettem az illóolajas dobozomat. Újabban nincs az üvegek tetején címke, egyenként kell felemelgetni s megnézni, hogy melyikbe mi lakik. A teafaolaj kerül a kezembe, most nem kell, majd a borsmenta, beleborzongok, fázós, nem talál, majd a fekete bors olajka, szeretem, nagyon, de most épp nem hiányzik. S így került ujjaim közé az Elevation olajkeverék, ami a levendula, a mandarin,az elemi, a citrom, a mirtusz, a citromfű, az ilang ilang, az Osmanthus és a szantálfa egyedi keverékéből áll össze.
Rég nem találkoztunk, ez jutott az eszembe. Lecsavartam a tetejét s lassan belélegeztem az illatát. Most a szantálfa olajának illata dominál épp. Érdekes, utoljára az ilang ilang vált ki.
Cseppentek 2 cseppet a tenyerembe s a nyakszirtemre kenem, mindkét kezemet ott felejtem összekulcsolva a nyakam alatt. Elgondolkodom, hogy mi is a baj? Mi zavar ennyire, mi idegesít, mi kattog, mi a csuda ez ????
És eszembe jut a könyv. Ma délelőtt hozta a postás, annyi időm sem volt, hogy kinyissam a borítékot, pedig úgy vártam. Tekintetemmel megkeresem, a látványa is megnyugtat, igen, megvan, ott a polcon.
Most két csepp Elevationt teszek a talpamra, lassan bemasszírozom, s közben tovább foglalkozom a témával. Szóval legszívesebben olvasnék! Erre vezet ez a három perc olajazás.
Ülök ott az ágy szélén, s rájövök, hogy minden feszültségem az Elvárások Subája miatt van. Nyomja a vállamat, fáj a hátam tőle. Pedig én varrom, én viselem (el)!
Helyre rakom az olajas dobozomat, leveszem a könyvet a polcról. Kibontom, szeretettel fogadom.
Jól jönne egy jó meleg, habos kávé menta- és szegfűszegolajjal, a tisztelet fejébe, szalad át a gondolat az agyamon, de nagy luxus lenne.
Kinyitom és lassan olvasni kezdek. Melegség és elégedettség vesz erőt rajtam, amolyan hazaértem érzés.
És megáll az idő, és telik a lélek és a szív.
20 perc, ennyi volt az egész, olajastól olvasástól.
Aztán kedvem lett főzni és a feladatlappal is gyorsan végeztem. Lánykám szeme is felcsillant, amikor elindultunk meglátogatni a nyuszikat, kergetőztünk egész úton, s murkot is vittünk a kedvenceknek, nem felejtettük el.

Most útközben az iskola fele, még érezve az Elevation illatát a tenyeremben, arra gondolok, hogy mennyire kevés dolgon is múlik, hogy mit választunk a stressz levezetéseként. Mert veszekedhetünk egy nagyot, dühönghetünk, ez a könnyebb megoldás. De meg is kereshetjük a feszültség forrását, ez belső munkát igényel. Nekem az illóolajak a segítségeim ebben. Ma az Elevation olajkeverék volt a mentőöv. Hála érte! 

Köszönet a figyelmetekért!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése